woensdag 25 januari 2012

Whoopie pies

Mijn oudste mag binnenkort op school trakteren. Samen zijn we allerlei lekkers aan het uitproberen.
In onze speurtocht kwamen we Whoopie Pies tegen. Ze zien er heerlijk uit! 
Ze wilde ze graag in alle kleuren van de regenboog. Zie hier ons testbaksel.....


Ik ben nog niet tevreden over de vorm van de whoopies. Ik wilde niet te grote whoopies maken, omdat de kindermaagjes gauw gevuld zijn, dus maakte ik de cakejes in muffin vormpjes. Maar ze smaken wel lekker!


Ondertussen weer eens aan het haken met Paris Drops. Even wennen na het acrylgaren. Dit splijt zo snel. Op Garnstudio.com kwam ik een leuk broodmandje tegen. Ik ga hem maken van Pip kleurtjes. Past goed bij mijn servies.

Verder ben ik al een week bezig met een 'makkelijk' hemdje voor een baby uit een oude Knippie, maar ik vind het helemaal niet zo makkelijk......heb het al een paar keer uitgehaald en nu ben ik bij de armsgaten en de nek beland en snap ik niets meer van het patroon. Dus als er iemand goed is in Knippie patronen vertalen......

1 opmerking:

  1. Hoi Mariken, wat zien die Whoopie er lekker uit, je mag me het patroon wel mailen misschien kan ik je verder helpen, fijne week groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen