maandag 9 april 2012

Tweede paasdag

Een regenachtige tweede paasdag heeft zo zijn voordelen. Het was te regenachtig om naar buiten te gaan. En in een meubelboulevard kom ik liever niet op een dag als vandaag.


Dus heerlijk rustig met mijn dochter op zolder zitten naaien.
Het is een Messenger bag van Teawagon uit Mollie Makes met de stof die ik vorige week op de Stoffenbeurs heb gevonden.


Een kleine uitdaging met een knoopsgat, maar gelukkig is de handleiding van mijn Brother wel duidelijk en is het me gelukt. En het netjes stikken om een hoekje.
Hij is helaas nog niet helemaal af. Hoop dat ik van de week er even tijd voor vind.


1 opmerking:

  1. Heerlijk hé z'n dagje knutselen, ben erg benieuw naar je tas, ik vind de stof in in der geval al Prachtig. Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen